mari-mari...belum lihat belum tahu.!!!

Tuesday, February 22, 2011

Kini..


Kini..

Aku kembali lagi..aku disini lagi..muka-muka yang sama masih kekal didepan mataku..cuma sedikit yg berbeza..cuma sedikit yg berubah..namun perubahan ini tak sedikit pun merubah niatku untuk kembali..aku bangga aku kembali setelah lama aku kembara mencari ilmu dan ayat dalam kehidupan...


Kini...

Aku tak seperti dahulu..aku berbeza..keazamanku sudah tinggi melangit..walaupun rentak ku sudah tidak seperti dahulu,namun sasaranku masih teguh dan masih kekal seperti dahulu...aku sudah bersedia bergerak dan membangun bersama sama mereka yg mahukan pembangunan dan kebenaran...


Kini..

Aku masih gembira kerana teman2 rapat ku yang dahulu kebanyakannya masih setia bersama disini..walaupun rentak perjuangan sudah jauh berbeza namun yang pentingnya mereka masih disini dan mungkin akan terus disini...muka-muka inilah pembangkit semangat dan pencetus idea-idea untuk aku terus berbakti dan membantu kepada sesiapa yang memerlukan...


1 comment:

  1. yessss!!
    teman2 abg lan masih setia disini!!
    iklan pun dah ade...jom kite klik3!! hehe

    ReplyDelete