mari-mari...belum lihat belum tahu.!!!

Saturday, February 26, 2011

Setahun Berlalu..


Setahun sudah berlalu..setahun yang mana aku fokuskan kepada kerjaya ku..kini semuanya sudah ok..perbezaan yang ketara antara kerja lama ku dengan kerja yang aku pikul sekarang..dahulu semuanya kerana pelanggan..kini semuanya kerana komuniti..kerjaya ku berkehendakkanku banyak menabur bakti kepada komuniti..aku gembira dengan cara ini..gembira bila kerja2 yang kita lakukan dihargai orang lain..gembira bila kerja kerja yang kita sudahkan dilempari dengan senyuman oleh orang lain..namun persoalan masih tetap bermain diminda ku...sampai bilakah..??


Setahun berlalu kini aku mula kembali aktif dalam persatuan-persatuan kg.kalau dulu aku banyak menghabiskan diri dengan gerakan Belia..tapi kini aku telah beralih ke Generasi Kedua...ini lebih sesuai bagi ku memandangkan aku sekarang ketua keluarga..


ADA MATLAMAT yang KAMI PERJUANGKAN.....


seperti biasa aku diberikan tanggung jawab dalam pertubuhan ini...memandangkan orang orang lama semasa belia dahulu masih ada disini jadi mereka meminta ku sekali lagi membantu menabur bakti..


No comments:

Post a Comment